Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

go with the floooow!

Kategori: Allmänt


mjojajjemen, så e re... the flow... ca en gång i månaden är det dags att "go with the flow" om ni fattar vad jag menar ;) iaf om man e tjej!

om igår var en dag i paradiset att va på jobbet så var dagen idag raka motsatsen.. känns de som iaf.. för jag är heeelt knäckt! hugaligen... men men... har fixat en ny skiva till bilen nu, de va på tiden!!! =) känns bra, så att jag har nåt annat än Jay Smith att spela när det inte är nåt bra på Rix =P inte för att det är nåt fel på Jay ;) men det kan bli lite monotont...

åååå NU har jag bokat en stuga i Vemdalen till höstens dansforum =) ska bli så lajban! Jag och Emmelie och Suzette på jobbet bestämde att vi skulle boka en stuga tillsammans och dra ihop lite folk =) sagt och gjort! bokat är det nu, och folk ska det ju inte va nåt problem att få me ;) vi ska bo 100m från hotellet, alldeles bakom faktiskt =) sweet! de e krypavstånd hem *fniss*

nejnej, detta går inte... nu måste jag ha mig ner till min våning och ta en dusch och sen röja lite innan det är dags att sooova =) upp kl4 imorrn =S jobba till ca 12.30, in me bilen till Bilbolaget och försöka få reda på vad som är tokigt med min lilla älskling =) sen (eventuellt) brumma hem och börja förbereda för helgens kalajs =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: