Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jag ska sluta svära...!

Kategori: Allmänt


på bilister som inte vet vart blinkersen sitter i en bil =P
så tänkte jag idag när jag for mot stan efter jobbet... För min bil har nämligen fått spunk! den gör lite som den vill, och nu ville inte blinkersen funka... grr... men lagom till att jag körde in på gatan där Ida e å jobbar (ta inte detta på fel sätt nu =P ) så började allt funka som det skulle igen... wieeeerd!!!

Mötte upp Ida, fick nyckeln till hennes lägenhet och nu ligger jag här på hennes säng, småkikar på tv  och surfar runt på datan i väntan på att hon ska komma hem me tårta =) hehe

Min kära kusin IDA fyller 20 år idag!!! Hurra hurra hurra hurra!!!



Efter lite tårta drar jag vidare till Emelie, för att käka gott, dricka gott och planera inför nästa helgs kalajs =) 80-talsfest =) jippie!

När jag va in på östersundsbostäder och kikade hur jag ligger till i köerna, såg jag att jag har plats 5 på en lägenhet i torvalla, och så anmälde jag intresse till en 2a i valla, där jag för tillfället också har plats 5 =) hoppas hoppas på den i valla =) vore så nice att få komma tillbaka dit =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: