Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men åh!

Kategori: Allmänt

idag kom domen!
Från Marcus Bildoktorn på Bilbolaget...
Dags för motorbyte... suck...

Men men, det skulle väl förr eller senare bli dags för det så det är väl lika bra att de va nu då... Men de som gör mig mest irriterad är att killen på verkstan hemma i byn trodde att avgasproblemet berodde på katalysatorn, så nu har jag bytt katalysator HELT I ONÖDAN!!! grr... mycke pengar där... suck... men han ska få en chans till! Enligt Marcus Bildoktorn så blir det billigare för mig och killen på verkstan här hemma tar hem en begagnad motor och byter den =) så så får det bli! Bara jag får tag på honom!!!

Efter domen på Bilbolaget for jag till Elin och Martin och fick kaffe och kakor =) å Emelie dök upp hon me, så vi satt å surra om dittan å dattan =) Men nu är jag hemma i Föling igen!

Det börjar kännas att man varit uppe sen halv fem i morse... snurrig i kolan och trött... så snart ska jag kila och ta in hästen å sen tror jag att jag ska knyta mig =) Börjar 7 imorrn, så de e tidig uppstigning imorrn me... Men jag får ju sluta kl13 istället =) Jippi! Då ska jag fixa och dona inför lördagens kalas =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: