Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

avdammad konsulent!!!

Kategori: Allmänt

ja det kan jag nog säga att jag är nu... har återupplivat mitt Oriflame konto =P
har såklart helt slarvat bort/städat bort min inloggningsuppgifter, å säkert var dom redan för gamla, så jag tog tillfället i akt (vilket jag tänkt göra för läääänge sen) och registrera mig som konsulent igen... å jag må då säga att det var enklare nu än första gången (eller så blandar jag ihop det med Partylite registreringen...)... hur som helst sitter jag nu och bläddrar i den aktuella katalogen, på datan, och klickar hem lite grejer som jag börjar få slut på... Köpte på mig ett lager för nåt år sen och nu börjar det ÄNTLIGEN sina, så man får handla lite nytt =P ;)

så nu måste jag bara få ordning på mitt Partylitekonto så mammsen och jag kan bunkra upp på ljus å annat mys inför kalla vintern =)

nu: stallet tillsammans med vovven =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: