Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

det blåser (o)ljumma vindar!

Kategori: Allmänt

ja det kan man lugnt säga...!

idag vaknade jag redan halv fem, kroppen verkar vara inställd på att kliva upp alltifrån halv fem till klockan sex... men jag tycker inte det är så vidare bra, INTE PÅ HELGER iaf =P efter första uppvaknandet halvsov jag och vaknade fler gånger innan jag bestämde mig för att kliva upp vid 9... då pälsade jag på mig och stålsatte mig för vinden och kilade bort till grannhuset för att kolla till katten =) sen hem igen och rasta hunden =) men jag tyckte inte att det blåste så värst, det låter nog värre än vad det är när man har en öppen spis där allt ljud förstärks genom skorstenen =P

nu har jag suttit och skojsat med datan en stund, snart ska jag sätta igång å baka lussebullar, å så ska jag passa på att städa lite och göra adventsfint =)

å ikväll blir de dans i Laxsjö =) så skojjsigt!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: