Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Helfett!!!

Kategori: Allmänt

haha, ja ibland får man höra mycket tok från barna på jobbet =P ordet "helfett" kom från en inte så gammal pöjk idag...

när jag stod här (ja jag står vid datan, för tillfället iaf) å väntade på att datan skulle hänga med i mina svängar (inte så vidare bra uppkoppling nere in da basement) så insåg jag att jag har två "skrot å korn hörn" hehe, två hörn i ett rum här nere där jag staplar saker som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med...än... ;)

är så nöjd att jag känt mig så pigg den här veckan, nåja vi är ju bara på tisdag än... men jag hade öppning på jobbet igår, och vanligtvis är jag död för världen när jag kommer hem om jag inte får lägga mig och vila/sova en stund.. men igår när jag kom hem så satte jag igång å städa, följde me pappa till buan en sväng, städade lite mer, tränade, städade lite till å avslutade kvällen me filmtitt me mammsen =) å gick å la mig vid elva, somnade kanske vid tolv å så upp igen vid halv sex å har inte känt mig så hemskt trött idag som jag kanske "borde" göra, har till å me fortsatt me mitt plock här nere i källaren ikväll =) men snart blir det att placera rava i soffan å kika på House å sen sussa, öpnning igen imorrn, å sen stan me Suzette å kanske Emmelie =) å eventuellt bio me bästa kusin Ida =) Tintin =) fun Wednesday! =)

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: