Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men ojojoj så mycket skor!!!

Kategori: Allmänt

å så dyyyyra skor!!!

på så kort tid!!!

haha, ja för ca 2 veckor sen kilade jag och Ida in i en ny butik i stan, Carlos Assecories (minns inte stavningen =P ) för att min Zumba instruktör tipsade om den, och att där hade dom bra dansskor och annat skoj.. Å det var Josefina som stod inne i butiken när vi va in, å så klart beställde jag ett par dansskor ;) har alltid velat äga ett par! och i torsdags hade hon med sig dom till Zumbapasset! Å dom passade perfekt, å dessutom fick jag dom för 700kr istället för 850kr som det stod i butiken =) yey!

det andra paret skor beställde jag från Jobi när dom va å visade skor på jobbet =) jag beställde ett par tokfina, varma och mysiga vinterskor =) å dom kom idag!!! =) yey! ca 600kr =P

men jag ser det lite som en investering, dom här skorna ska ju hålla ett tag!

å angående vinterskorna, så hade jag ett par liknande förut som jag blev tvungen att slänga i vintras för sulan höll på att lossna så det blev blött inne i skon =( så det var ju som hittat när jag fick syn på dom här nya ;)

ojoj, nä nu ska jag försöka göra nån nytta innan jag somnar!

jo! jag e dessutom nyklippt idag =) de e såååå underbart att få sitta hos frissan i ca 2 timmar och bli ompysslad =)

see ya!

Kommentarer

  • Mia Ekander säger:

    Hej Emma,

    kul att du gillar våra skor!

    Nu vet jag ju inte vilka du köpte, men jag tänkte höra om du vill vara Månadens Kund hos oss?

    Varje månad utser vi en kund och en medarbetare, jag vet inte om du sett det i vårt nyhetsbrev?

    Läs mer här:http://www.jobi.se/nyhetsbrev/september-2011/manadens-kund.html eller http://www.jobi.se/nyhetsbrev/oktober-2011/manadens-kund-inger-sandin.html.

    Som tack för din medverkan får du välja ett par skor gratis ur sortimentet.

    Känner du att detta vore kul, ring eller mejla mig på 042-600 44 04 eller adressen ovan.

    Ha en bra dag!

    Med bästa hälsningar

    Mia Ekander

    Web- och kommunikationsansvarig på JOBBI Footright AB

    2011-11-16 | 08:29:52
    Bloggadress: http://www.jobi.se

Kommentera inlägget här: