Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ojojoj... det lackar...

Kategori: Allmänt

ja snart lackar det mot jul... på söndag är det 1a advent, och herrejeeeesus va mycke man har å göra...egentligen ;)

men det första jag ska bocka av på min lista idag är min PIM uppgift, som från min sida är både missuppfattad (men nu återställd) och försenad (grr, pga av missuppfattningen)... när den e klar ska jag rota fram lite bakrecept, sen ska jag förbi uthuset och dumpa av sommardäcken som fortfarande ligger i bagageluckan på seaten å tar plats, å när jag ändå är i uthuset ska jag se om jag kan hitta en gammal kalender, för i den har jag en del viktig info för partylite och oriflame ;) å sen ska jag brumma ner på byn å handla lite inför bakning å kanske matlagning =) MEN!!! nu ska jag fortsätta med PIM PIM PIM....

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: