Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

S K I L L N A D

Kategori: Allmänt

ja det är skillnad på dator och dator =P
har suttit i lite mer än 2 timmar med min PIM dator, och har precis bytt till min egen, och musplattan är mycket känsligare på min än på PIMen... så de va lite tjorvigt å få till nåt från början =P å appropå PIM, så har jag nu skickat in min försenade uppgift, men innan det upptäckte jag att den var för stor enligt beskrivningen, så in i arbetet igen och försöka förminska, tog bort lite bilder, men ack nej, fick inte ner filstorleken... men mailade "fröken" och talade om detta, så jag hoppas jag skonas från att göra om den... ganska kul då, allt som allt tog det nog inte mer än 4-5 timmar att få till den, två sittningar tog det iaf. Första satt jag nog 1,5-2 timmar och idag 1 timme för att få klart allt sen en timme till med allt finlir ;)

haha! det händer ibland, men inte så ofta, fanns INTE EN ENDA "vanlig" mjölkliter på byn idag... for först på affärn, heeeelt tomt, åkte ner på OK, heeeelt tomt... blir svårt att göra potatismos utan mjölk... men men, hittade iaf mellanmjölk med låglaktos så det får duga ;) mig kvittar det, de e pappsen som e lite kinkig =P

åååå imorrn MÅSTE jag ta mig i kragen å se till att fota mig i vår utemiljö på jobbet och maila in till det där skoföretaget, så jag kan inkassera ett par skor, helt GRATIS ;) =)

ja jag som hade tänkt så mycket för idag... blev inget lasta av däck eller inköp av baksaker... men kan tänkas att om pappsen kom ihåg att köpa mjöl när han sa att han skulle så kan det bli av ändå, för det finns rätt mycket av det andra... men om det kniiiiiper får jag väl åka ner en vända till å köpa mjölet då...

å idag har jag lovat mig ett glas vin, mest för att jag e lite "hurven", frusen å känner av en analkande förkylning (VIK HÄDAN!!!) å så kanske det kan tänkas att det blir en sittning i bastun, innan jag kurar ner mig i soffan och kollar på House, och eventuellt Äntligen Hemma =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: