Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hacke hackspett...

Kategori: Allmänt

ja så låter dörren till mitt sovrum... å innan jag kom fram till vart ljudet kom ifrån... men varje gång jag passerar dörren kommer ju åxå en litet vinddrag å då låter min dörr som hacke hackspett =P

i övrigt då? jo jag åkte hem från jobbet mitt i dan igår, jag hade feber, och har det fortfarande, så jag blir hemma imorrn me... grr så lejsamt!

meeen! idag blev det bestämt! allt är i princip klart =) snart har jag min Seat Ibiza =) JIPPIE! 
men... min "bilhandläggare" ringde klockan fem idag och sa att de två bilarna som fanns i den färgen jag ville ha redan är "tjingade" så nu har jag suttit och kikat lite på de andra fägerna och fastat för en annan, så om jag inte har turen på min sida och får en röd bil så blir det en mörkgrå =) så lajban, å så vuxen man känner sig, eller kommer att känna sig ;)

nä nu ska jag kura ihop mig i sängen igen...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Mörgrå lät oxå väldigt fint =)

    2011-10-20 | 19:52:48

Kommentera inlägget här: