Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

kors i taket.... å halleluja!!!

Kategori: Allmänt

Hade tänkt å skriva ett inlägg till igår med rubriken Halleluja, men det blev aldrig av... =P men anledningen till den rubriken är den att jag i flera veckors tid väntat på att biljetterna till Magnus Betnér i Östersund skulle släppas, å jag har varit in å kollat i princip varje dag, för sist han va på besök i stan gick biljetterna åt som smör i solsken och jag hann inte få några biljetter =( förutom den gången har jag, vad jag vet, sett honom live i Östersund de gånger han varit här =) å igår när jag va in å kika på hans hemsida stod det "som vanligt" att biljetterna släpps inom kort, men jag gjorde som jag gjort alla andra gånger jag kollat läget, jag gick in på ticnet å kikade, å jojjomen, där fanns de biljetter, de släpptes igår ;) så jag skynda mig å ringde Ida å fråga hur många hon skulle ha å så bokade jag =) så 8 mars ska jag få se min favvo komiker!!! =) Halleluja!

å kors i taket, rubriken för dagen, är att jag två dagar i rad har fått samtal från T.B... underligt, oftast har det varit jag som ringt... men glad blir jag ju såklart =) även om jag släpper taget om honom mer och mer....försöker iaf.. ;)

å puuuuuust, nu har jag slängt mig i soffan, har fötterna på bordet å datan i knät å Spotify på lagom volym för stunden =) idag har varit en låååång dag, va skulle ha planeringsdag på jobbet egentligen, men vi tog hela dan å fixa till på våran avdelning å tömde den andra, för nu ska våran flinka målarinna börja på andra avdelningen och vi ska nu få husera i våran "nya" fräscha avdelning från och med imorrn! Det känns superdupergrett!!! =) men jag e helt färdig... vi har målat lite möbler, kånkat möbler å fixat å donat så barna kan komma till en fin, fräsch å nystädad avdelning! =)

nä nu ska jag njuuuuuta av lugnet å sen ska jag kila till stallet en sväng å ta in pålle =) å sen ska jag bänka mig framför tvn en stund =)

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: