Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men så trevligt! =)

Kategori: Allmänt

idag efter jobbet for jag in till stan och satte mig ner tillsammans med seatförsäljaren på Bilcenter =) vi satt och pratade bil i över en timme!!! å nu har jag bestämt mig! en Seat Ibiza St (2011) =) så nu ska jag bara kolla upp lite på banken på fredag, och överlägga med min mor hur vi ska lägga upp kontantinsatsen ;) sen dröjer det bara ett par veckor så har jag en NY bil!!! =)

å den här fååårrrrrden jag har ska jag försöka kränga på blocket så kanske man kan få några kronor, om inte annat för alla nya delar dom satt in i den under sommarn =P å tjejen på seat e så snäll! hon skulle kolla me en kille på verkstan om inte han va intresserad av att köpa min bil =)

ja å så fick jag två biobiljetter av henne, för att jag har provkört en seat ;) dom hade inte fått biljetterna när jag va in å provkörde för två veckor sen, men när jag ringde förra veckan och sa att jag skulle komma in igen i veckan hade hon lagt undan två till mig =) tihi så snällt =) seat sponsrar lr nåt sånt filmen Svensson Svensson ;)

Nä nu ska jag placera ändan i soffan framför tvn tror jag ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: