Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

app app app

Kategori: Allmänt

ja dessa appar... =P
lustigt det där... va man kan bli beroende av sin mobil... och alla appar... jaja... jag är iaf toknöjd me min telefon om jag inte redan sagt det ;) har ju inte skrivit här på ett tag... fy mig!

idag kändes som att det kunde bli en bra dag... tills jag kollade FB... då rasade min värld för ett par minuter... att man ska få reda på saker via FB är för j***igt.... men men... de e bara å bryta ihop å komma igen... ;)

jobbet rullade på finfint idag å sen for jag in till stan och dumpade halva mitt bohag hos Ida och sen for jag in på stan och damp ner i frisörstolen för en efterlängtad klippning och färgning... å nu ser håret liiite annorlunda ut... men it's a work in progress så att säga... min målsättning är att bli ljushårig i slutet på sommaren, men eftersom jag färgat håret så intensivt mörkbrunt de senaste åren så sitter pigmenten så hårt så vi måste ta detta projekt i omgångar... =) men jag klagar inte... möjligen min plånbok ;)

efter frisseringen strosade jag runt på stan en stund, och köpte mig en skinnjacka =) jag har länge velat ha en och idag slog jag äntligen till på en =) så glad! =)

snart ska jag svida om från mys-stassen och fara och hämta upp Johanna och Joffe och åka in till stan och möta upp Emelie, Johan och Ida... vi ska gå på bioooo... THE AVENGERS!!! tror det är en tokbra film!! =) yey!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: