Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Askonsdag...

Kategori: Allmänt

Ja så heter tydligen den här dagen, fick jag lära mig nångång...
Dagen före skärtorsdagen.... mjooo, nu e den snart här... påsken....

å vi ska få finbesök i helgen =) från Karlstad!!! yey! =) Ms kompis och hennes sambo kommer på besök =) länge sen dom va här båda två nu... sist L va här va när jag tog studenten, 7 år sen....!

ååå liiiite glad e jag precis just nu =) jag har nämligen hittat en låt som varit me på Zumba Marathon =) yey! me happy! håller på å försöka hitta en annan som etsat sig fast i hjärnan...

men annars har jag ju en back-up =) fina Iosefina =) hon ska fixa en skiva med Zumbalåtar till mig, låtar som vi har haft på passen i Föllinge, och även från marathon, tror och hoppas jag iaf... =)

idag när jag for hem från jobbet kom jag ikapp en bekant vinröd volvo =) misstänkte att de va Elin och Martin och fina Samuel =) låg bakom dom till vi kom till Lundsjön, å då tog jag ett snabbt beslut att åka hem till Elin och säga hej till dom =) det roliga i det hela va att innan jag kom ikapp dom hade jag tänkt på dom, och undrat om dom kanske skulle fira påsken i Lundsjön, och att jag då kanske skulle kunna hälsa på dom =) för eftersom jag varit lite krasslig har jag inte velat hälsa på lilla Samuel än =) men idag blev det av! =) vilken go kille!!! =) fotade lite, men har inte lagt in dom på datan än.. =) kommer sen =)

nu ska jag fortsätta plocka (städa) lite grann, så e de inte lika mycke kvar imorrn å på freda ;)



See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: