Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

dan före dopparedagen!

Kategori: Allmänt

 
 
 
ja så är den äntligen här...
å en så här lugn dag före julafton har jag nog aldrig haft... kan kanske bero på att jag och papps städat och stökat under veckan, och igår fick vi klart det mesta i matväg..
 
men däremot sattes mitt och älsklingens förhållande på spel idag... vi skulle nämligen klä granen tillsammans... redan innan det va de upplagt för trubbel eftersom mamms gav honom i uppgift att sätta nejlikorna i apelsinerna... å jag brukar alltid sätta på banden innan jag stoppar i nejlikorna... mhm... jaja... svalde den förtreten =P och började bära ner sakerna från vinden till att klä granen... men fick så klart påbackning.. glittret hängde ju galet... jo å på den vägen bar det... men vi räddade upp det.... ingen av oss vill ju bli osams, så båda har fått ge vika under dagen... ;) rättvist å bra =)
 
är så glad att min prins ska fira jul med oss =) å så fina Maggan såklart =)
 
nu sitter mamms, papps och älsk och spelar tärning och jag sitter här och väntar på Så Ska Det Låta =) myyyys!
 
På återseende!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: