Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

helt faboluso!

Kategori: Allmänt

ja fantastiskt!
nu kan jag bocka av ett par personer till på julklappslistan ;)
tack vare den fantastiska nätaffären Bluebox!
 
 
nu måste jag bara klura ut några till, bl.a. till ett par gullungar =) och till min egna prins... att just de ska va såååå svårt... fick ju full pott på hans födelsedagspresenter.... så nu måste jag verkligen klura.... hmmm
 
jahopp, annars då... jo jag har nog mest legat hela helgen... drog på mig nåt knepigt virus eller liknande i fredags och låg däckad hela kvällen och hela lördagen... men igår va de bättre! ;)
 
ja å så har jag jobbat lite idag, å varit på ett möte... å när jag kom hem klockan fem kände jag bara nääääe, de blir ingen brandkår för mig idag! idag kände jag för att bara va! å jag har ju faktiskt betalat en räkning, beställt julklappar, och snart uppdaterat bloggen ;) sen har jag tänkt mig att jag ska ta tag i att rensa mina pärmar, eller åtminstonde sätta in alla betalda räkningar... jag har kommit lite på efterkälken med det... Fy mig!
 
nähepp...
 
på återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: