Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

nämen hoppsan...!

Kategori: Allmänt

 
 
 
mmmh.... tror ni inte att jag lyckades slänga iväg ytterligare en beställning... men den här gången är ALLT i paketet MITT =) hihi
 
"råkade" kika in på cdon... de e farligt det ;) slutade med att jag beställde samlings boxen med X-men (inkl. wolverine och first class), greys anatomy säsong 4 och star trek voyager säsong 4... jaja, tidig julklapp till mig själv! =)
 
det hela började med att jag skulle uppdatera min filmlista på lovefilm... å då kom jag såklart på att jag ville äga några av filmerna åxå... =P jaja, så kan de gå...
 
NU, ska jag kila ner och se om jag får nåt gjort sista halvtimmen innan På Spåret ;)
 
på återseende!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: