Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

pheeew!

Kategori: Allmänt

så blev det äntligen kväll... å jag har lagt mig på soffan med datan i knät... stor risk att jag inte tar mig här ifrån känns det som... idag kom det ett paket från Bluebox till mig =) eller ja, inget av innehållet va ju egentligen till mig utan det va ju julklappar som jag ska ge bort... =P men det va kul ändå, så om orken finns senare ikväll blir det kanske paketinslagning, annars kanske det blir imorgon... eller en annan dag ;)
 
mitt paket från Oriflame är också på G såg jag precis, det kommer nog i början på nästa vecka =) å sen är det en beställning från Engelsons som jag väntar på åxå ;) ja å så va jag till stan efter jobbet igår och avverkade alla julklappar till alla småtroll i min omgivning; Zixten & Zvea, Hugo och Samuel =) Dom börjar bli rätt många nu, och en till ska det bli i maj =) kul!!
 
så statusen på julklappshandeln? Saknar EN sak till Ida, men vet nog var jag ska finna det. Saknar julklappar över huvudtaget till älsklingen... =/ men nu har jag bestämt att jag ska klura lite, för min plånbok vill inte att jag ska handla så mycket mer nu, så det blir väl till å trängas med allt folk dagarna före jul.... huuuga.... bäst jag har klart för mig vart jag ska och vad jag ska ha, så ska väl de gå smärtfritt ;)
 
nähepp, papps ville ha sällskap framför tvn, de e handboll på g förstår ni... finns risk att jag somnar.... men men... då e de väl så då ;)
 
på återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: