Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

vik hädan!!!!

Kategori: Allmänt


jag känner en analkande förkylning... VILL INTE!!! HAR INTE TID!!!

Just nu ligger jag på Idas soffa och softar, väntar på att Ida ska komma hem från sitt jobb, sen ska vi in på stan och göra av me lite päning =) alltid kul! sen ska jag åka hemöver och försöka kurera mig... för imorrn... då ska jag ju jobba på rally å då vill jag gärna inte va sjuk, åtminstone slippa rinnig näsa och feber vore ju bra... och känner jag mig inte alltför tussig kan det tänkas att jag återvänder till stan efter rallyt och går ut och svirar lite =)

å så har jag ju kommit in i en fin träningssvit nu som jag inte vill sabba... =( Core måndag, Gymet onsdag, Zumba torsdag och Volleyboll söndag... faaaast jag ska till sjukgymnasten på tisdag, hoppas hon inte säger att jag måste lägga ner all träning, för då vet jag inte vad jag gör... men samtidigt är det ju bra att kolla upp mitt knepiga knä, så jag inte gör nåt tokigt när jag tränar...

nähe... ligga och lura på soffan en liten stund till, sen kanske kliva upp och kolla så man ser ut som folk innan man ger sig ut...

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: