Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

6 x X = 391

Kategori: Allmänt


lös den ekvationen om ni kan ;)

kom på att jag skulle beställa nån bok om priset va bra... jag samlar ju på Peter Robinsons böcker om Kommissarie Alan Banks =) det fattades 7, nu fattas det 3 =) yey!!! å så beställde jag två böcker av Nora Roberts, för hon skriver också så himla bra, jag fick en bok i julklapp och den ingick i en serie av 3, så nu har jag beställt de andra två, för priset va ju hur bra som helst... 42kr/st för dom, och 69kr/st för Peter Robinson titlarna =) så allt som allt landade det på 391kr, för 6 boktitlar =) de tycker jag e bra! =)

Robinson böckerna läser jag på engelska, fråga mig inte varför, började läsa en på engelska, och sen har det fortsatt ;) men Roberts böcker läser jag på svenska =)



Men NU ska jag masa mig till köket och röra ihop en smet och släng in i ugnen ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: