Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

friskus

Kategori: Allmänt

eller nästan iaf ;) känner mig mycket piggare idag iaf, så jag har ringt och meddelat att jag ska jobba imorrn... =)

kände mig redan lite bättre igår, hade ju iaf ingen feber, å idag har halsen visat sig må bra, det är mest näsan som "bråkar" nu... så nog ska jag kunna jobba imorrn...

hade stora planer idag, om jag hade varit frisk, att jag skulle gå på bio med kusin vitamin =) å se Stig-Helmer, men eftersom jag är sjuk så går det ju ikke... och som "tur" var kunde inte kusinis heller, för hon blev kvar i Åre på jobb... så det får bli nästa vecka =)

nu ska jag försöka göra nåt vettigt, baka en kaka, vika in lite tvätt och kanske nåt annat... känns ju att man är lite på bättringsvägen eftersom jag faktiskt orkar göra nåt idag ;) har faktiskt "jagat häst" idag... fick ett samtal från sågen om att vi hade en häst som for å sprang nere hos dom... mhm, å medan jag höll på att dra på mig ytterkläderna ropade pappa att hon kom hemöver igen, så det va fort gjort att få in henne i hagen igen, och gå å spänna fast tråden där en viss pappa glömt att haka igen efter sig ;) hon e så snäll våran Karamell! Hon går aldrig långt från stallet hon inte, å gör hon de galopperar hon snabbt tillbaka! =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: