Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Håll i Hatten!!!

Kategori: Allmänt

snart har jag lyckats bocka av två saker till på min "att-göra-lista" =)

kom på att jag skulle anmäla mig till Zumbakursen som börjar nästa torsdag =) check!
och så ska jag ställa av fåååårrrden =) check!

sen ska jag hoppelihoppa in i duschen och sen blir det luuuugnt framför tvn en stund, sen sooova, för imorrn ska jag upp låååångt före tuppen, börjar kl.6... huga...

å imorrn eftermiddag ska jag och en av mina kollegor skriva in oss på gym ;) gym24... spännande... som om jag inte tränar nog säg... (ja inte just nu, nu är det uppbehåll) volleyboll på söndagar, Zumba torsdagar (och mest troligt även tisdagar under våren) och core på måndagar... peuw... MEN jag tänkte lite som så att det kan va bra å varva me lite annan träning, och sen kan det ju va så att jag inte kan gå på alla 4 pass å då kan man ersätta det med lite gym... å för 149kr/mån gör det inget om jag inte lyckas pallra mig iväg varje vecka ;)

nu: duuuschen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: