Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men se där =)

Kategori: Allmänt


mjo, jajjemen, je e bra nog husku je ;)
för ca en timme sen skickade jag in mitt sista PIM arbete, som ska redovisas nästa tisdag på ett seminarium... Jag började förra helgen med att lägga in alla bilder i rätt ordning och göra en första sida... sen rullade veckan på med en massa grejjer hela tiden, och i helgen har jag varken haft tid eller lust... men eftersom det skulle lämnas in senast idag så satte jag mig en stund igår (lite för lång stund kände jag imorse...) och bestämde vilken musik jag skulle ha bl.a.

Idag när jag kom hem från jobbet la jag mig på soffan och sov en timme, kändes som jag sovit längre, men det va välbehövligt för jag har varit så vansinningt trött idag... Inte just från morgonen men en bit in på dan... Så efter en tupplur så satte jag mig med datorn i knät och började påta... 1,5h senare blev jag klar, lagt in musikslingor, lagt in berättarröst och fixat och trixat, och sen skickade jag in den =) är rätt nöjd faktiskt, inte för att det är så kul att höra sin egen röst inspelad, men ok då... =P

nu sitter jag och lyssnar på zumbamusik på Spotify och bara chillar =) ikväll tänker jag inte göra mer än nödvändigt, nice =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: