Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

näää nu!

Kategori: Allmänt

från och med nu måste jag hålla hårt i plånkan... det e farligt att sitta och bläddra igenom en massa film och boktitlar.... =P nu blev det ju en beställning på cdon också =P
3 tv-serier och sista Harry Potter filmen...

Det va ju Potter jag va ute efter, för jag visste att den är billigare online är i affärn... men så hittade jag ju några tv-serier som va rabatterade... How I Met Your Mother har jag ju alltid gillat, Gilmore Girls är en mysig serie som jag också gillar, och så Greys Anatomy.... Alla tre har jag spanat in när jag gått in på nån filmbutik, men känt mig för snål... men allt detta för dryga 500-lappen tyckte jag va överkomligt... MEN efter allt detta blir det till att hålla hårt i plånkan som sagt ;)

Det är ju som det är med serier.... har ju alla Desperate Housewives (fast många av dem har jag ju fått av kusin vitamin), alla Familjen Macahan, alla Vänner säsonger... menmen... vi får väl se om jag är lika beroende av de här tre serierna så jag känner att jag måste köpa resten... å dessutom är det ju ingen som säger att det måste göras BUMS ;)

Ja nu tror ni väl att jag inte gjort annat än å suttit vid datorn, men där har ni fel! Har fått en del saker gjort som jag hade tänkt, bakat bl.a. =) så nu blir det gotta till kaffet, efter maten =) banankaka =) mmmmm

å nu ska jag kila ner och ta hand om lite tvätt!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: