Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sjukling...

Kategori: Allmänt

Kul!!! börjar året med en förkylning.... BLÄ!!! fick en mildare släng av nåt virus över jul, då jag inte hade nån röst, men nu är det en "vanlig" förkylning... kände av den redan i söndas men trotsade den och for till stan å hälsade på Emelie en sväng =) myspys =) sov över där och när jag vaknade igår kände jag mig rikigt risig, men de va bara å fara å jobba... å då kände jag av den ännu mer... så vid ett skickade mina arbetskollegor hem mig å idag är jag hemma... å blir hemma imorrn me... TRÅKIGT!!!! idag har jag legat på soffan mest hela dagen och sett samma filmer om och om igen eftersom jag somnar hela tiden... min "vanliga" förkylning har satt sig i mitt huvud, det känns som det bara är bomull där i... lite täpp i näsan då och då och en hals som är irriterad ibland... hoppas bara inte det blir värre, har tänkt kunna jobba på torsda...!

men de e ju som man säger, de e bäst att va hemma och vila ordentligt, de e dumt att återgå till jobbet för tidigt...

fast blir det inte värre än så här så kan jag säkert jobba på torsda...

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: