Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

tomorrow tomorrow

Kategori: Allmänt

japp! imorrn smäller det! Elins baby-shower! =)
å jag känner mig väldigt oförberedd.... =P

min plan för dagen var att stöka undan allt jag skulle ha gjort redan under eftermiddan eftersom jag slutade 13 idag... blev det så???? näe! jag va hem och vände och sen ner på affärn och inhandla allt inför morgondagens fotbollsturnering (som jag för övrigt ska närvara på under förmiddagen imorrn) sen hem igen... å tvärslocknade i soffan.... vaknade vid 17 å då va det mat... sen for jag ner på byn och lasta in alla saker i fiket på gympahallen å sen hem igen och gick över till faster som fyller år idag =) å Ida och A var hemma på besök =) kul å träffa dom lite å =) smaska lite tårta å drack kaffe, sen hem och kika på *På spåret*, sen slänga ihop kakan jag ska ha med mig på "showern" imorrn.. sen fixa alla skyltar och dylikt till turneringen imorrn... slå in paket... och här måste jag bara säga att jag e inte så tokig på att slå in paket (ibland iaf), när fantasin är med så blir det oftast riktigt bra =)

å nu sitter jag här och ska fixa det sista inför "showern", det kommer bli en bra baby-shower =) och bara jag kommer ner på byn i tid imorrn kommer fotbollsturneringen också att gå galant =)

nä nu måste jag fortsätta =)

See ya!

Kommentarer

  • Märit säger:

    Hej Emma! Hoppas allt är bra med dig! Om du får tråkigt nån gång så kan du kolla in min blogg (obs många foton utovas). www.iampearl.blogg.se Tjing!

    2012-01-16 | 20:50:27
    Bloggadress: http://iampearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: