Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

oklok...

Kategori: Allmänt

nä du gubbe.. jag blir inte klok på det här jag...
trodde ju jag och Ida hade spikat vår semestervecka och skulle ringa henne och kolla om de va ok att boka ett boende i Fjällbacka... men tjosan... då va vi inte på samma våglängd längre... så nu har jag suttit och kikat och klurat.. men jag tror minsann jag ska ta datan under armen och kila över och prata med henne så jag får nåt vettit ur det här... =P säkrast så, så man inte gör bort sig... ;)

åååå igår slog våran förskola ihop med två andra förskolor =) och idag fick jag träffa en cool liten tjej som gick hos oss förra året =) ååå  hon e ju så ball! =)

ni minns kanske inlägget om när jag blev "träffad av blixten"? kan nu glatt meddela att herrn i fråga är numera min +1/pojkvän/respektive/kille/bättre hälft ja kalla det vad ni vill men så är det =) å jag är sååå glad!

nähäpp... bäst jag kilar över till Ida och får nån rätsida på detta, sen ska hästen in och sen ska jag försöka få nån färg på mina naglar =P å kika på Grey's Anatomy en stund innan ögonen faller ihop, va uppe strax efter 4 idag...

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: