Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Effektiva Emma

Kategori: Allmänt

Det borde minsann vara mitt namn för idag ;)
För bilen är städad och tvättad (nog för att det redan blåst pollen på den...), lagat mat till mamms och papps och mig själv =) sen tog jag å tokstädade köket och kylskåpet, lagade köttfärsås inför imorgon och har dammsugit hela övervåningen... =) duktiga jag! *klappar mig på bröstet*

mamms undrade faktiskt om jag va sjuk =P

jag och mamms har nu suttit och dividerat och kommit fram till att jag hade rätt angående en sak gällande lärarlegitimationen (som jag förövrigt har skickat in min ansökan om idag) =) så nu fick mamms eld i baken... =P

nä ni, nu ska jag svida om, trycka igång en film och se om jag kan få tillbaka mina fina naglar... dom liksom försvann under allt stökande här idag ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: