Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

från sex till åtta

Kategori: Allmänt


Idag besökte jag och Emelie Expo Norr, och där fanns det mycket skoj att titta på =) hittade bl.a. en klockren present till världens bästa Emil =) han fyller faktiskt år på söndag! =) å såklart fanns det gott om smycken att titta på, och svag som man e kom man hem med tre nya ringar, en av de gamla har fått stryka på foten för en av de nya, men de andra två har fått "egna" fingrar =) så nu är 8 av 10 fingar ockuperade ;) jag är lite inspirerad av Pheobe i Vänner... å så tycker jag att jag passar i många ringar ;) ja å sen blev det en klocka, en jättefin med rosa armband =) men upptäckte nu när jag skulle ta på mig den att den saknar en sån där liten smart "hållare" för remmen, så den sticker liksom ut... men jag får väl lösa det på nåt vis när jag väl ska använda den ;) har ju en så fin brun klocka som sitter på armen varje dag... det va tänkt att den rosa bara ska användas ibland =)

Jahopp, nu sitter jag och väntar på att grannarna ska ringa och säga att det är mat ;) svängde förbi där på vägen hem och då frågade dom om jag ville käka middag med dom... man e väl inte dum liksom?! klart man vill de =)

Haha, blev lite full i skratt igår, jag gjorde ju en bokbeställning, bl.a. första Twilight boken (på engelska of course) och när jag sen va in på mailen såg jag att jag skulle få hem den i filmversion via min hyrfilm-prenumeration =P så skippar nog att se filmen till jag läst boken ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: