Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ojoj... tiden går fort...

Kategori: Allmänt

...när man har roligt och mår bra!! för de gör jag verkligen!!! =) de e sommar och jag har minsann träffat en helt underbar människa!!! =)

Sist jag uppdaterade höll jag på att träffa en person som jag varit tillsammans med tidigare.. och jag hade börjat fundera på för vems skull som vi börjat träffats igen... för min? hans? eller mina vänners? jag insåg snabbt att det inte var för min, och då återstår bara två felaktiga anledningar till att vara tillsammans med någon... tyvärr hann det inte få ett "vackert" avslut förrän jag blev träffad av blixten, bildligt talat... totalt knockad.... ojojoj, så har jag inte känt sen jag träffade min allra första kärlek, M, vilket var för 6 år sen... en helt fantastisk känsla! underbart!

I övrigt? njae där är det nog rätt lugnt... jobbar och sliter, ca 4 veckor kvar till semester... menmen, de lär nog gå det me =P i midsommar umgicks jag med goa vänner, åt och drack gott och hade riktigt skoj =) kan tänkas att det dyker upp nån bild senare =)

Effektiv Dag
Idag när jag kom hem från jobbet hade jag sån energi så då blev det till å städa bilen ordentligt och sen tvätta den, så nu är den blank och fin igen =) sen blev det matlagning, bacongryta med vitlök.. mmmm! och snart blir det mera matlagning, ska göra köttfärssås så det är klart när jag kommer hem imorgon =) smarta jag! men innan det blir det nog till att sätta igång en tvättmaskin och så ska jag städa ur kylskåpet.... huuuuga.... gruvsamt... men med lite musik i öronen brukar det mesta gå ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: