Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

budgivning pågår...

Kategori: Allmänt

japp, då har jag gett mig in i leken... frågan är väl om jag tål den... i mitt huvud håller jag ju på att inreda och möblera för fullt... inte bra...

såg ju så bra ut, tills jag kom hem, då pinglade det i telefonen att den andra budgivaren höjt sitt bud med 10... grr... så nu har jag ökat på mitt också... onödigt spännande det här... man går och väntar på att det ska plinga, vill egentligen inte att det ska det, och blir toknervös när det väl gör det... är det budgivning...? eller nån annan? ojojoj..

nä nu ska jag stoppa i mig lite mat, svida om för ZUMBA och hålla tummarna att buden inte haglar in.... VILL HA!

see ya!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad spännande! Jag håller tummarna! :D

    2012-03-15 | 19:54:42
  • Jenny säger:

    Håller oxå tummarna att du får den! =)

    2012-03-15 | 23:16:52

Kommentera inlägget här: