Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hissa.... eller dissa?!???!

Kategori: Allmänt

ja... jag börjar väl med en hiss... att FBK vann sin första semi-match mot Brynäs (borta) igår!!!! =) yeye!!! avgörandet kom i 5e (!!!) perioden.... en annan hiss är att kaffet snart har kokat klart, för det kommer jag att behöva idag.... om jag sov 3 timmar inatt så är ju de bra....

anledningarna till att jag sovit taskigt är följande dissar...

* jag och M pratade länge och väl i söndags kväll om eventuellt köp av lägenheten och hur man skulle kunna lägga upp lånen osv... slutade med att jag gick och la mig med en knut i magen... kände redan då att det nog inte skulle gå (just nu)... sov halvklent och va rätt slö igår, och gick och grubblade på allt under dagen... när jag kom hem tog jag itu med att lägga in räkningarna och sen räkna på alla siffror som snurrat runt nu ett tag... och då kom jag fram till att jag inte kan köpa lägenheten just nu.... =( =( =( blev så ledsen när jag kom fram till det beslutet, men det måste ju funka ekonomiskt också....

* efter alla mina kalkyler la jag mig på soffan och väntade på att M skulle komma hem... klockan hann bli rätt mycket, med tanke på att jag började jobba kl.6 idag (innebär att jag MÅSTE upp SENAST 4.45)... men sen satt vi och pratade och pratade om kom överens om att det nog inte skulle funka nu.... =( att jag ska bo hemma ett tag till och VERKLIGEN spara mina slantar.... (inte min starka sida...) men jag har klarat av det en gång förr så nog ska jag klara av det den här gången med... =)


nej nu ska jag hälla upp en STOOOR kopp kaffe =)

see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: