Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

i veckan som gått...

Kategori: Allmänt

ja i onsdags va jag och M och tittade på en lägenhet i stan... mjaaaa.... krävs rätt mycket renovering, men i övrigt låg den tokfint, i samma hus som min vän Jenny bodde i innan hon träffade Martin =) igår ringde mäklaren och sa att budet hade ökat och att jag skulle meddela om jag ville buda över, men vi hade ju knappt pratat nåt om det hemma, och idag stängdes budgivningen, så det bidde ingen lägenhet... och lika bra va nog det... man ska ju inte nappa på första bästa ;) så nu ska vi fortsätta spana =)

efter lägenhetskikningen for jag till kusinvitamin och hängde en stund sen for jag iväg in på stan å träffade en gammal klasskompis och vi satt och surrade ett bra tag =) kulkul!

igår jobbade man ju som vanligt, och efter jobbet va det dags för ZUMBA =) yey! det är ju så sjukt kul, jobbigt, svettigt, men så otroligt kul!!! =) och igår gick det riktigt bra, trots min bristande lårmuskel...

idag blev en lång arbetsdag... hade tänkt åka och träna innan jobbet, men när klockan ringde tyckte jag att jag hellre kunde ligga kvar i sängen en timme till istället för att träna... jag ska ju dansa Zumba i 3 timmar imorrn... ;) men jobba har jag gjort, och ojojoj så initiativtagande, inspirerande och alla andra möjliga superlativ jag har känt mig idag =) vi har lekt massa skojsigt, och jag och mina kollegor har planerat upp en toppenvecka nästa vecka då det är lov =) vi ska bl.a. ha en 6-kamp på måndag, inspirerat av Skidskytte-vm, vi ska göra diverse utflykter under veckan, och vi avslutar med Sportlovs DISCO på freda =) blir nog en kul vecka =)

nu har jag äntligen landat hemma, hällt upp ett glas vin, spelar härlig musik och bara mår gott =) snart blir det matlagning.

å imorrn ska jag umgås med fina Emelie, mest hela dagen faktiskt =) så skoj! =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: