Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

no sh*t Sherlock...!

Kategori: Allmänt


gillar det uttrycket jag ;) men sååå älskar jag ju Sherlock Holmes också... Både i BBC versionerna och Robert Downey Jr versionerna =) mjooo så e re...

Håll tummarna my friends!!! Har inte hört nåt mer i budgivningen sen i fredags morse =) vill inte ta ut nåt i förskott, men jag håller mina tummar och tår att mäklaren ringer imorrn! =)

NEJ, fortfarande INGEN ny telefon... Imorrn går tiden ut, IGEN... så om jag inte ser röken av nån telefon när jag kommer hem imorrn är det jag som ringer upp företaget igen och skäller ut dom efter noter, en gång TILL!!!

Å så hoppas jag innerligt att mitt älskade FBK tar hem segern idag så dom kan avgöra på hemmais på onsdag! =) 2-2 efter 2a perioden...

Jahopp, nu ska jag sätta mig ner och kika på 30 grader i februari och måla naglarna i nån skojjig färg! Sen blir det sängen, börjar 7 imorrn...

När jag slutade idag for jag hem och bäddade ner mig i soffan och låg där i mörkret och kikade på film, sen i med lite fika och sen tillbaka på jobbet för möte... Men det gick faktiskt rätt bra, blev lite trött i huvudet och ögonen på slutet... men ska prova å jobba imorrn me...

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: