Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

så nära...

Kategori: Allmänt

men ändå så långt bort...

jaja, idag ringde mäklaren och undrade hur jag ställer mig inför budgivning och ifall jag har ok från banken osv... jag sa att jag definitivt är intresserad men att jag ville prata med M och P först... så jag har tagit ett snack med M och vi har bestämt att jag ska ringa B på banken imorrn och kolla lite mer, om jag kan få nåt bra förslag, och sen ringa och lägga ett bud hos mäklaren, bara lite mer än Budgivare 1, så får vi se vad som händer... ska se om jag kan få in en träff med B på freda eller månda och kolla lite mer... sen ska jag även se vad andra banker kan ge för förslag... =) spännande detta... jag VILL verkligen, jag tokgillade verkligen lägenheten =)=)=)

mjaaa... idag ringde jag och pratade med en vän som befinner sig alldeles för långt bort, för mitt eget bästa ;) och det va så skönt att höra rösten, allt känns som så bra då =) till och med att det föll en tår längs min kind efter samtalet... vännen i fråga har haft en stor plats i mitt liv av och till de senaste 4 åren, men på sistone har jag känt saknaden av att ha min vän hos mig... en tyngd jag inte vill bära...

men nu skriver jag inte mer om det, för jag blir inte på bättre humör av det, men det är skönt att få skriva av sig lite ibland...

min dag idag började med uppstigning kl.5, hoppa i kläder och slänga väskan på axeln, hoppa in i bilen och åka på gymmet ;) va på plats kl.6 =) tränade till 7, sen duscha och fixa sig för jobb, och va på plats på jobbet halv åtta =) sen har dagen rullat på för fullt fram till 14 då det lugnade ner sig lite och halv fyra for jag hem och kikade på Slottssprinten =) å nu sitter jag och klurar på om jag ska slänga på en film och måla naglarna och mysa ner mig... =) nagelmålningen har som kommit av sig sista veckan... sen måste jag se Svenska Dialektmysterier med Fredrik Lindström ikväll =) skoj skoj!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: