Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ESC semi 1 avslutar en lååång dag...

Kategori: Allmänt

ja för det kan man verkligen säga att den har varit... å lite taskig start på dagen blev det åxå... hade ställt klockan på kvart över 4... (bara det!!), men vaknade av ett senare alarm, nämligen klockan fem!!! oooops! flög ur sängen och i kläderna och va på väg efter en kvart-20min... huuuga... men va på jobbet i tid och hann lugna mig lite ;) sen jobba på till klockan ett, fara hem och borsta gaddarna, sen till tandläkarn för att konstatera att jag skött tänderna ännu ett år, bortsett från lite tandsten som snabbt försvann... men ooooont gjorde det... =( huffa...

hem och landa lite och vila, sen hoppa i träningskläderna, åka tillbaka till jobbet och hämta upp M och fara på gymmet... styrketräning idag.... å de känns nu kan jag tala om! efter träningen direkt på stormöte med jobbet... sen hem och ta in hästen och mysa lite me henne =) å nu sitter jag i soffan och slötittar på ESC semin å har precis bokat biljetter till Men in Black III imorrn för mig och Ida =) yey, blir skoj!

Filmtips!
Jag såg en såååå bra film i fredags, jag brukar inte reagera så värst på filmer, men den här fick mig att gråta... om det va för att jag va trött eller inte kan jag inte svara på men ojojoj så bra den va =) Charlie St Cloud med Zac Efron...

Nej nu ska jag nog koncentrera mig på esc =) Nu blir den fina låten från Finland =) mys! å sen kommer snart dom coola ryska tanterna =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: