Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hujedamig...

Kategori: Allmänt

farligt det här...
har blivit helt fast i en serie böcker av Nora Roberts... sist jag gjorde en bokbeställning slängde jag i två av hennes senaste böcker i kundkorgen, dom två va dom två första delarna i en serie om fyra, och jag är heeeelt såld!!! och igår läste jag ut den andra =) på 1 vecka har jag läst ut 2 böcker! ;) och nu försöker jag hitta resterande två... men det verkar lurigt... på en sida hittar jag bara den fjärde, och dessutom på engelska... nåja, ska fortsätta leta en stund till ;)

det farliga med att börja läsa böckerna är att jag aldrig vill lägga ifrån mig dom... såååå bra e dom! enligt mitt tycke iaf... jag gillar mest kriminalromaner, men den här gången gjorde jag en avvikelse och ojojoj =)

åååå så e jag så glad =) att saker och ting kan ta en så oanad vändning =) mer säger jag inte just nu ;) ni som vet vet vad det handlar om ;)

haha, idag när jag kom hem efter vad som kändes lång dag slängde jag på en film som legat och väntat, knepig värre va den, men helt ok... sen kom jag på att jag köpte filmer för ett tag sen som jag inte sett en, så nu sitter jag och tittar på den samtidigt som jag pysslar på med annat... =P King's Speech, verkar som en bra film iaf =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: