Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

måndag igen...

Kategori:

Japp så har en ny vecka dragit igång... Dagen avslutades med men"stormöte" med jobbet å nu ligger jag i soffan hos älsklingen å undrar var han håller hus... Äsch, jag vet... Han är på innebandy ;) han hade skickat när jag satt på mötet...

Så nu klurar jag på om jag ska gå upp å se om de är nåt på tvn eller om jag ska ligga kvar här och läsa bok istället... Risk att jag somnar finns det i båda alternativen.. :P

I fredags hade jag och min älskling varit tillsammans i 5 månader... hur gick de så fort?!? Och det mest fantastiska med det hela är att jag är precis lika kär i honom nu som då... Ärligt talat har det nog aldrig hänt förut.. Jag är så glad för min egen skull!! :)

Puss och hej!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Å jag är glad för din skull. Du har nog verkligen hittat rätt :-)

    2012-11-27 | 17:53:54

Kommentera inlägget här: