Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

torsdag kväll...

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
jajjemen, det är precis vad det är.. och som traditionen (sen typ ett år tillbaka) sitter jag i min OnePiece och njuter av ett glas rött efter ett härligt Zumba-pass =) idag kändes det lite mer än förra gången... numera kör vi ju via DVD på storbild och förra gången va första gången å då va ju som allt nytt och annorlunda, men nu har man liksom vant sig, känner igen stegen lite och då tar man i liiiite mer... och såklart så känns ju det liiiite mer efteråt åxå ;) men de e häääärligt! =)
 
annars då... jo, idag kändes det vääääääldigt konstigt att komma hem... dels för att jag varit hos älsklingen sen i tisdags och sen för att huset va tomt sånär som på vovven... mamms och papps är på vinprovning i stan ikväll =) så jag är djurvakt ikväll och imorgon bitti... sen efter jobbet bär det nog av till älsklingen igen... mitt andra hem... har typ lovat att jag ska städa huset innan onsdag så de är väl te å sätta igång snart ;) Älsklingen fyller år på onsdag =) å han ska få så fina presenter av mig =) jag är så nöjd över dom, hoppas han också blir det ;)
 
appropå presenter så ska jag ta å ställa i ordning för att slå in dels älsklingens men framför allt Zixtens presenter! =) vi ska ju på 3årskalas på lördag! =)
 
så,
på återseende!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: