Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

av ren och skär Good Will...

Kategori: Allmänt

Jo jag tackar jag! =)
Lämnade in min pärla Ibizan hos farbror bildoktorn idag jag... Det är en kontrollampa som lyst lite av och till, mest till sista tiden faktiskt... Nåja, dom ringde på eftermiddagen idag och talade om att problemet va större/värre än att dom kunde fixa det, så dom hade skickat en "order" till Berners och att jag fick ringa dit och boka tid... Och jag fick helst INTE köra min bil mer än NÖDVÄNDIGT...!!! Ja, å jag som är väldigt bilburen... VARJE DAG! tur man har en snäll pappa, som kan lösa det på annat vis så hans dotter får låna Volvon ett par dagar... För på tisdag ska min in på Berners och bli hel igen, hoppas vi! Å som det låter ska det gå på garantin... =) håller tummisarna!
 
Mjaha... Å nu har jag precis lagt in räkningar för betalning... Alltid lika muntert... NOT!! Men nåt som är muntert är att jag va in å kika på lite flygresor till Edinburgh =) Jag och Emsnan har tänkt oss åka dit en weekend i november/december och tidigare när jag varit in så har det inte funnits några flygningar inlagda, MEN idag gjorde det det och priserna va helt OK! Så när Emsnan och hennes Johan kommer hem från Thailand så ska vi boka och stöka, så slipper vi tänka på det sen =) då är det bara att spara "fickpengar" YEY!!!
 
Ja å så har jag slängt iväg en ansökan om ett nytt jobb... Ett lärarjobb, 100% i en årskurs 1a... Jaja, vi får väl se vad det blir av det... Men det vore skönt att få jobba med det jag faktiskt är utbildad till... ;)
 
Nähepp, nu ska jag kila ner och måla om mina naglar.... Det gamla lacket håller på att ramla av... Men det har hållit i nästan en vecka (imorgon..) och det är framsteg! =)
 
Tack och Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: