Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Sambo på riktigt...!

Kategori: Allmänt

Jajjamensan!
Eller, jag håller iallafall på att bli sambo ;)
 
Har ju levt ett "sambo-på-låtsas" liv tidigare i sommar, då vi bott hemma hos mammsen och pappsen, eftersom älsklingen jobbat i skogarna där ikring =) men nu har han hamnat på ett nytt ställe som innebär, mer eller mindre (en valfråga...), att någon (=jag) måste ta hand om voffarna ;) =) inte mig emot!
 
så sen i söndags har jag nu kört bilen full med grejer från Föllinge 3 gånger, och det känns som att det är MINST lika mycket kvar... =/ men lite kommer jag nog att lämna ändå, slänga in i nån garderob å ta itu med sen ;)=P
 
jojo, senaste lasset gick idag, åkte upp på morgonen, surrade lite och drack kaffe med pappsen, lastade bilen och for =) va in på sågen hemma också och köpte lite dittan och dattan, färg, krokar, spik å lite annat som kan va bra att ha =) å döm min förvåning när jag kom hem (jo för nu är ju de här hemma, ovant att säga det bara...) när jag insåg att de va PERFEKT torkväder =) hade ju planerat att måla om våra sängbord nåt framöver, men slog slag i saken och gjorde det nu =) när jag målat färdigt det andra, så hade ju det första redan torkat, åtminstonde på de ytor som behövde två lager =) mycket nöjd Emma nu! njuter av ett glas rött och är lite nöjd över mig själv =)
 
Har även hunnit få till en liten "kontors-hörna" åt mig själv =) som sedan även också kommer bli "smyckes-hörna", 2-i-1 liksom ;)
 
Nej nu ska jag ge mig i kast med lite fix i köket och poppa GYLLENE TIDER, för imorgon bär det av till Sundsvall för att se dom live! =) yey!!
 
På återseende! =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: