Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

slutet gott allting gott

Kategori: Allmänt

Jo ni, nu är semestern slut!
Känns lite vemodigt... Fast samtidigt känns det som om jag varit ledig mer än de fyra veckorna jag faktiskt varit ledig, och det måste ju ses som nåt positivt! ;) och egentligen är det ju inte så länge till jag ska vara ledig igen... eventuellt under älgjakten ett par dar, har inte riktigt bestämt mig... sen åker vi ju till Venedig i slutet på september =) yey!
 
va har lilla Emma hittat på med på semesterns sista dag då? det ni, är inte mycket ;) har bara tagit det lugnt, legat på soffan och kikat på NCIS mest hela tiden =) tvättat och hängt lite tvätt, fixat middag (tacos, inte så avancerat) och målat naglarna så dom också är redo för jobb imorgon ;) nu ska mitt nya lack testas ordentligt ;)
 
appropå nagellack så har jag ikväll beställt lite mer färger till min gellack samling =) och lite annat smått och gott =) när jag målade naglarna idag så fotade jag lite under processen, och när jag hade lagt på baslacket och satt och studerade mina naglar såg dom faktiskt ut som lösnaglar, så långa och fina =) hoppas dom håller sig så en stund =)
 
nähäpp, nu ska jag mysa ner mig med älskligen i andra änden av soffan och mysa resten av kvällen och kika på NCIS =)
 
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: