Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Hemma bäst...!

Kategori: Allmänt

Ja så var man hemma igen! Efter en lång dags resande så kom jag hem strax före midnatt i måndags, somnade rätt ovaggad kan jag säga ;) Sen har jag hunnit med att jobba två dagar... När jag låg på soffan på p-rummet på min rast idag så slog det mig att det ju är onsdag idag... Hade gått halva dagen och trott att det var tisdag ;) rätt skönt att det är åt det hållet iaf! =)
 
Men är fortfarande rätt sliten av allt resande i måndags och rätt lite sömn.. Så när jag kom hem idag på eftermiddan la jag mig på sängen med surfplattan i knät och tittade på film på netflix en stund och halvsov, nice! Nu ligger jag på soffan med datorn i knät och kollar på tv.. =P Halv åtta hos mig e rätt kul ibland! =)
 
Nu ska jag försöka komma på resten av julklapparna... Har några kvar..! Bl.a älsklingen!!! Gaaah!
 
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: