Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

resa lätt...

Kategori: Allmänt

är ingen enkel sak när man är tjej....
 
imorgon styr jag och Emelie kosan mot hufvudstaden ;) eller iallafall Arlanda... Där tar vi in på ett fränt hotell, Jumbo Stay, vi ska bo i ett Jubo Jet =) =P sen tidigt TIDIGT på fredag morgon bär det av tillbaka till terminalen och hoppa på ett plan som tar oss till Köpenhamn, och en kort väntan där och sen är vi på väg mot slutmålet!! =) EDINBURGH! =) Huga, det är nog inte möjligt att längta så mycket som jag gör just nu!!! =)
 
Ska ju jobba en sväng imorgon först och hinna uträtta lite grejer på stan, typ växla till mig lite SHOPPINGpengar ;) Och iochmed att jag börjar 6(!!) imorgon vill jag ha i princip ALLT klart ikväll, vilket verkar kunna resultera i en sen sänggång.... Min plan var att ha allt klart till NU, kl20!, för att sen kunna gå att sova efter Bonde söker Fru... Men se där gick jag på en nit... Har fått klart EN av sakerna... Nu återstår packningen, hårfärgandet... Och värst av allt, jack- och skoval... Huuuga! Hade ju också tänkt måla naglarna... Men det verkar jag få strunta i idag... Grr!
 
Nähepp, nu lite Bonde söker Fru, och småfix i pausen...
 
 
På återseende!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: