Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

drömmer mig bort...

Kategori: Allmänt

i Ikeas förtrollade värld...
Jag och mina vänner Emelie och Johanna ska till S-vall och se Gyllene Tider om ett par veckor (!!) och då ska vi också SÅKLART besöka IKEA ;) sitter och drömmer mig bort på deras hemsida... Blev tvungen att skapa och spara en shoppinglista där så jag kommer ihåg allt jag funderar över.... Samma vecka som vi ska åka börjar nog inflyttningen hos älsklingen så då kan jag ju känna mig för lite mer och fundera lite mer... Men en del saker VET jag ju att jag vill ha/behöver där =) stackars älsklingen... =P ;)
 
jo jo...
lite nytta har jag faktiskt gjort idag! Jag har nämligen bakat 2 rabarberpajer! fast jag fuskade LIIIITE... Jag fick en burk rabarberkompott i avskedspresent från mina "gamla" medarbetare (för er som missat ska jag flytta från Krokom till Aspås i höst), och då passade jag på att använda den till mina pajer! snart dags för provsmakning! =)
 
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: