Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ESC time!

Kategori: Allmänt

 
 
 
mmmm, nu drar det ihop sig, den stora ESC finalen är på lördag! I Sverige! =) Yey!
 
Å jag fick en fin självinbjudan förra veckan ;) om vi inte kunde ses ett gäng hemma hos min älskling och titta på la finale! Självklart går det bra bestämde vi oss för! =) Så nu håller jag på å klurar på lite skojsigheter vi kan hitta på med =) Bl.a en ESC inspirirerad playlist på Spotify =)
 
Förutom det försöker jag intala mig själv att jag INTE är på väg att bli förkyld.... =/ huvva! Vik hädan!
 
I helgen hade jag och finaste Maggan myshelg =) Maggan är älsklingens "lill-hund", alltså den yngre av de två =) för älsklingen tog å drog till Jönköping med ett par grabbar för att gå på Elmia jakt och fiskemässa ;) men inte gör det oss damer nåt, nej vi har haft det så mysigt så =)
 
Nähepp, nu ska jag nog försöka stoppa nåt i magen och fortsätta med spellistan =)
 
See ya later!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: