Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ingen nämnd ingen glömd...

Kategori: Allmänt

lite så känner jag mig... jag har inte glömt er, men att det inte blev nåt inlägg i helgen beror mest på det tooookfina vädret som va =) älska solen! ;) har iaf haft en kalasbra helg, med god mat, fina vänner, hockey och eurovision =) Härligt...!
 
När jag däremot klev upp idag och började fundera över dagen och morgondagen kändes det inte lika härligt... Känns som att sömnbrist kommer vara nåt jag lider av i slutet på den här veckan om den här takten håller i sig... Idag började jag kl.7, va uppe 5.30... Jobbade till 13.30, åkte till Trångsviken för förskollärarträff (vilket såklart jag tycker är superskoj!!) den slutade 16.30, svischade hem och krängde av mig lite bling-bling och bytte skor, in i bilen och ner på brandstationen för vattenlivräddningsövning... först började vi med ett studiebesök på vad som ska bli en flyktingförläggning (eller liknande..) för att se hur utrymningsmöjligheterna såg ut och för att skapa oss en bild av anläggningen... sen ut med båten... vars kärra vi upptäckte hade punka.... fixa det och sen ut med båten i sjön...  kasta i en docka som vi sen skulle upp me... va ju bara det att motorn tvärdog mitt ute på sjön... så de va bara å ro tillbaka... =/ lagomt svettig man va då.... =P tillbaka till stationen för att ha repetition på DHLR, som som tur va gick smärtfritt... kom hem för ca en halvtimme sen.. uträttade lite på datorn... ska hoppa i sängs strax för gissa vem som ska upp kl halv fem...!?! 
 
Börjar nämligen 6 imorgon... å så trodde ju jag att jag skulle få sluta och gå hem tidigt... men ICKE!!! såg ju imorse att jag har ett utvecklingssamtal kl.16!!!! mhmh... åker nog å tränar där emellan så ska jag nog palla, men sen är jag nog rätt död för världen... =/
 
Nä ni, nu ska jag gå å lägga mig!
 
Puss och Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: