Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ååååååå....!

Kategori: Allmänt

 
 
 
vilken ångest...! fast inte över något jobbigt... Beror kanske på hur man ser det... Men jag sitter på Ikeas hemsida, nu igen, och grubblar över min garderobssituation.... Blir inte riktigt klok på det här... Måste få nån bättre ordning än vad det är nu... Måste nog springa ner med tumstocken och mäta lite snart, så kanske jag kan komma fram till ett beslut...
 
Jag har ju redan hunnit ändra in inköpslistan... Tog bort två hyllor... Kände att jag inte ville hålla på att släpa med mig en massa stora grejer hem, utan den här gången satsar jag på lite mindre, men ack så viktiga, saker... ;) typ tallrikar, burkar, lådinlägg och annat kul... =P
 
Jag vill ha lite koll på läget innan vi åker för annars kan det ju bli hur kaosartat som helst! ;) Men jag har ju lite mer än en vecka på mig så jag hinner nog ändra mig både en och två gånger... Och så ska jag väl gå igenom listan med han som jag bor med ;)
 
Nu ska jag snart ösa upp ett stort lass glass med kolasås och titta på fotboll =)
 
Och fortsätta fundera över Ikea, och Biltema... Det är det sista jag tänker på innan jag somnar, och jag kommer på mig själv under dagarna också att "det där måste jag kolla upp när jag kommer hem..."!!! Gah!
 
Nåja, det blir nog bra... Å till Sundsvall kan man ju åka fler gånger, Ikea står ju kvar ;)
 
På återseende! =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: