Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

lååång kväll!

Kategori: Allmänt

ha idag har tiden efter jobbet känts riktigt lång...! I måndags kom jag hem vid nio (kvällsmöte...) och igår stängde jag på jobbet och va hemma vid halv sju... =/ så det blev inte så mycket mer än att slappa framför tvn och sen gå å lägga sig... Men idag slutade jag fyra, va hemma vid fem... Lagade mat, bakade en kladdkaka, stökade lite på nedervåningen och sen har jag kollat på Bonde söker fru och Halvvägs till himmlen =) Och nu ska jag snart gå å lägga mig... Ja de e bra lustigt hur ens arbetstider kan tjorva till det i huvudet på en ibland... Imorgon jobbar jag också till fyra, å då är det full fart hem till mor och far och sen Zumba för hela slanten!
 
Å på fredag har jag dealat till mig lite extra sovmorgon! ;) börjar 10 istället för 9 =) kollade över schemat och dess ändringar denna vecka och såg att jag kommer att jobba en timme för mycket, så då fick jag dra av lite på fredag! Nice med sovis! =)
 
Nähepp, nu ska voffarna ut och kissa för natten och jag ska göra mig redo att möta John Blund =) Ska upp vid 6 imorgon så jag slipper stressa när jag ska packa väskan för helgen i Föllinge, som förutom att ta rätt på en massa älgkött och ev jakt också innebär dans!!! =) så hugaligen va jag kommer att ha mycket packning med mig! =P
 
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: